The Relationship Thread

Page 4 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The Relationship Thread

Post by NYNE on Wed Sep 02, 2009 5:41 pm

Hmm I was used for four months as a wallet and a pretty face to practice kinky shit on. Now the whore has gone to college and hangs frequently with other (older) men. Now Im just enjoying being 16 with no ladies to answer to.

NYNE

Join date : 2008-08-26

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by gdf on Wed Sep 02, 2009 6:07 pm

Hey, but at least you were used as a pretty face to practice kinky shit on.
avatar
gdf

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Aberdeen

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Fisheggz on Wed Sep 02, 2009 6:20 pm

Well me and my missis seem to be going through a funny spell, mainly the distance and the money worries (Plus her mood swings are becoming unbearable)

We broke up a few weeks back for the whole of 5 mins lol I got of the phone and went fine to fuck with bitch and she called me up 5 mins later and we got back together lol

Also after a few bbers and just random chatter last weekend I got asked out at a bar by a Bloke lol
avatar
Fisheggz

Join date : 2008-08-28

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by bomby on Wed Sep 02, 2009 6:22 pm

was it at least a nice looking bloke? lol

bomby

Join date : 2008-12-19
Age : 26
Location : house

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Fisheggz on Wed Sep 02, 2009 6:27 pm

Lol he was alright but I dont swing that way Razz Plus Ipso would be upset if he thought I was sharing my self with other men Heart
avatar
Fisheggz

Join date : 2008-08-28

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Wed Sep 02, 2009 7:12 pm

Ipso seems to be an understanding kinda guy, he would understand.

And Dingo, what? :O Prom isnt until next year? Duuuude, that totally changes shit. Find a party, have a party, find a bar, buy a bar, whatever, invite her out, but dont make it sound like a romantic thing, invite her out, and like...well, se above for full details. Dont leave it man, seriously

OR, just ask her out for a coffee after school or something, girls respnd to that kinda confidence bullshit. But yeha, dont wait, do it now before it builds up to much. Trust meee Smile
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Rebellious Backbencher on Wed Sep 02, 2009 7:52 pm

I fucking love Dangly's "x, like, y" way of typing things. You're the man Dangly!
Also, Dingo, that's really nice. I hope you do the sex with her.
avatar
Rebellious Backbencher

Join date : 2008-08-26

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Wed Sep 02, 2009 8:01 pm

You melt my heart dude... Sad

But yah, good luck Dingo, but its not all about the sex.
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by GearsCT on Wed Sep 02, 2009 8:22 pm

Me and the girlfriend seem peachy again.

Seemed to be happier today, a lot more happier than she used to be tbh. I decided to phone her up to see what was going on and since then things have just been improving.
avatar
GearsCT

Join date : 2008-08-26
Age : 25
Location : Northampton

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Dingo on Wed Sep 02, 2009 9:20 pm

DanglyBrasco wrote:Ipso seems to be an understanding kinda guy, he would understand.

And Dingo, what? :O Prom isnt until next year? Duuuude, that totally changes shit. Find a party, have a party, find a bar, buy a bar, whatever, invite her out, but dont make it sound like a romantic thing, invite her out, and like...well, se above for full details. Dont leave it man, seriously

OR, just ask her out for a coffee after school or something, girls respnd to that kinda confidence bullshit. But yeha, dont wait, do it now before it builds up to much. Trust meee Smile

I really want to trust you but every time I think about I just get the worst outcome in my head Sad I'll try and talk to her a little more first, then try and do something. Parties are kinda out of the question as I don't get told about many lol.
avatar
Dingo

Join date : 2008-09-02
Age : 24
Location : Scotland

View user profile http://increationgames.com

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Rebellious Backbencher on Wed Sep 02, 2009 9:58 pm

Hehe. From what I've heard in this thread, Dingo, I reckon you and I are pretty much in exactly the same kinda peer group. I've recently realised that it's basically where all the best dudes are.
avatar
Rebellious Backbencher

Join date : 2008-08-26

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by gdf on Wed Sep 02, 2009 10:20 pm

If you're in that sort of group (teehee), then I'm sure you could ask around about parties, Dingo!

Parties are fucking fun, by the way. Just throwing that out there.

Talking of which, how's Dundee girl working out for you Paul?
avatar
gdf

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Aberdeen

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Moozo on Wed Sep 02, 2009 11:23 pm

Dingo wrote:
DanglyBrasco wrote:Ipso seems to be an understanding kinda guy, he would understand.

And Dingo, what? :O Prom isnt until next year? Duuuude, that totally changes shit. Find a party, have a party, find a bar, buy a bar, whatever, invite her out, but dont make it sound like a romantic thing, invite her out, and like...well, se above for full details. Dont leave it man, seriously

OR, just ask her out for a coffee after school or something, girls respnd to that kinda confidence bullshit. But yeha, dont wait, do it now before it builds up to much. Trust meee Smile

I really want to trust you but every time I think about I just get the worst outcome in my head Sad I'll try and talk to her a little more first, then try and do something. Parties are kinda out of the question as I don't get told about many lol.

Just don't do what the fuck I did, which was to just sit around doing nothing about it until she left and that was that.
avatar
Moozo

Join date : 2008-08-27
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Thu Sep 03, 2009 12:19 am

Amen to that Moozo Sad

Thats probably the biggest regret of my life, but, oh wells. Uni is looking, and i mean this sincerely, sexual.
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by gdf on Thu Sep 03, 2009 12:26 am

Bets a fiver they were all fat girl angle shots, Dangly Big smile
avatar
gdf

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Aberdeen

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by weeble on Thu Sep 03, 2009 8:36 am

Fisheggz wrote:Well me and my missis seem to be going through a funny spell, mainly the distance and the money worries (Plus her mood swings are becoming unbearable)

We broke up a few weeks back for the whole of 5 mins lol I got of the phone and went fine to fuck with bitch and she called me up 5 mins later and we got back together lol

Also after a few bbers and just random chatter last weekend I got asked out at a bar by a Bloke lol

One little bit of advice from someone who fucked his life up in a way i hope you ALL avoid when your older...

If you are happy then try to do everything you can to make it work, dont get all hot headed and chuck it all away cos you will regret it at some point.
If you have tried, and tried your best and things still dont work at least you can walk away kowing you did all you can.
avatar
weeble

Join date : 2008-08-27
Location : Deep in shit

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Thu Sep 03, 2009 12:47 pm

Is that Weeble offereing genuine advice? Cos, like, whoah. Good times, and good advice.

Oh yeah, and also, STFU GDF, they're genuine hotties and that wants sex at uni Big smile
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Rebellious Backbencher on Thu Sep 03, 2009 4:31 pm

weeble wrote:One little bit of advice from someone who fucked his life up in a way i hope you ALL avoid when your older...

If you are happy then try to do everything you can to make it work, dont get all hot headed and chuck it all away cos you will regret it at some point.
If you have tried, and tried your best and things still dont work at least you can walk away kowing you did all you can.

DanglyBrasco wrote:Good times

Wait, what?
avatar
Rebellious Backbencher

Join date : 2008-08-26

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Thu Sep 03, 2009 4:40 pm

Oh way to misquote, you big...scottish..dude.
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by gdf on Thu Sep 03, 2009 5:31 pm

DanglyBrasco wrote:Oh way to misquote, you big...scottish..dude.
"You skirt wearing, sheep shagging, ginger pubes Jock cunt" would have been more appropriate.
avatar
gdf

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Aberdeen

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Thu Sep 03, 2009 5:33 pm

Hmmm, i feel had i said that? I could have been hit with a big ol Racist card as form of retaliation by him, and you, in fact. So i figured for something a little looser, and with a vague sense of compliment at the end?

Still, at least we have people like you to say that.
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by gdf on Thu Sep 03, 2009 5:38 pm

You morris dancing, fairy boy, monacled, right-wing tea suckers needn't bother masking your contempt.

lol
avatar
gdf

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Aberdeen

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by DanglyBrasco on Thu Sep 03, 2009 5:39 pm

RACIST.

(Morris Dancing? Where the hel did that come from? Isnt that German?)
avatar
DanglyBrasco

Join date : 2008-08-26
Age : 26
Location : Angleland

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by bomby on Thu Sep 03, 2009 6:08 pm

he insults tea? ban him from the teahouse for such words.

bomby

Join date : 2008-12-19
Age : 26
Location : house

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Rebellious Backbencher on Thu Sep 03, 2009 7:36 pm

I too was surprised to hear that Morris dancing was you lot. Seemed Swedish or Swiss to me.
avatar
Rebellious Backbencher

Join date : 2008-08-26

View user profile

Back to top Go down

Re: The Relationship Thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum